TRYŃCZA/PRZEWORSK – Budowa mostu kolejowego - stalowego nad rzeką Wisłok

Budowa mostu stalowego w km 167,561 na linii 068 Lublin - Przeworsk.

Zamawiający: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Centrum Realizacji Inwestycji, Oddział w Krakowie

Charakterystyka geometryczno - techniczna nowego obiektu:

Konstrukcja:
  • trzyprzęsłowa, kratownica stalowa
  • pomost przęseł stanowią blachownice stalowe w rozstawie
  • 5,20 m połączone ortotropową płytą z żeberkami otwartymi
  • pomost każdego przęsła wzmocniony jest kratownicą z jazdą dołem połączoną śrubami sprężonymi
Długość całkowita 209,14 m
Rozpiętość teoretyczna 68,60 + 68,60 + 68,60 m
Szerokość całkowita 7,30 m
Klasa obciążenia k+2
Kategoria linii pierwszorzędna, zelektryfikowana
Prędkość projektowa V = 120 km/h

Zakres robót:

  1. Wykonanie zabezpieczenia podpór nurtowych istniejącego mostu.
  2. Budowa nowych podpór od strony górnej wody.
  3. Wytworzenie i montaż kratownicowej konstrukcji stalowej przęseł.
  4. Montaż wyposażenia mostu.
  5. Przebudowa dojazdów wraz z układem torowym w rejonie obiektu.
  6. Przebudowa urządzeń srk.
  7. Przebudowa sieci trakcyjnej.
  8. Przebudowa teletechniki i światłowodu.
  9. Umocnienie koryta rzeki i stożków nasypów.
  10. Budowa kanalizacji deszczowej. 
Odsłon dzisiaj: : 0
Wszystkich odsłon: : 2,914